L’AMPA de l’escola Primavera és una entitat formada per pares i mares del centre. És un punt de trobada obert a la participació de tothom.
- Recull
i defensa la veu, les aportacions i les necessitats de les famílies.
- Completa
la tasca formativa del nostre centre organitzant activitats extraescolars,
esportives i lúdiques, i altres actuacions educatives.
- Pot
esdevenir un espai per a què les famílies ens puguem formar. D’aquesta
manera, podem millorar en l’atenció als nostres fills i filles i en el
seguiment de la seva educació.
Què
fem?
L’AMPA s’organitza en diverses
comissions que funcionen de manera autònoma, tot i que les decisions es
consensuen a les reunions de Junta que es fan mensualment.
a) Comissió de gestió:
- Planifica i coordina el funcionament general de l’AMPA.
- Proposa els objectius anuals de l’entitat.
- Dóna suport a les diferents comissions.
- Sol·licita ajuts i subvencions d’entitats públiques.
- Vetlla per la bona gestió de les quotes aportades pels socis.
- Realitza el pressupost i el balanç econòmic del curs.
b) Comissió d’activitats extraescolars:
- Proposa les activitats extraescolars del curs.
- Vetlla per tal que les activitats extraescolars siguin de qualitat.
- Contacta amb l’empresa de lleure triada.
- Organitza la festa final d’exhibició d’extraescolars.
c) Comissió de festes:
- Organitza les festes tradicionals (Castanyada, Nadal, Carnestoltes) així com la festa final de curs.
d) Comissió d’activitats per a pares i mares:
- Organitza activitats d’interès lúdic i/o formatiu per als pares i mares: xerrades, excursions, mercat d’intercanvi de llibres...
e) Comissió de relacions amb entitats de la ciutat:
- Participa a l’Assembles de la Comunitat Educativa (ACE) de la ciutat i a les reunions de la Federació d’AMPAs de Santa Coloma.
- Informa de totes les mobilitzacions, reivindicacions i demandes que hi ha a la ciutat, i que són d’interès per a la comunitat educativa.
f) Comissió esportiva:
- Promociona i gestiona les activitats esportives fora de l’horari lectiu (organització d’equips o grups, assegurances, convenis, monitoratge i entrenadors, equipaments necessaris,...).
- Es coordina amb el consell esportiu del Barcelonès Nord i amb l’Institut Municipal de l’Esport.
- Organitza la Diada de l’Esport convidant a tota la comunitat educativa.
g)
Comissió de comunicació/informàtica:
- Actualitza els continguts del facebook i el bloc de l’AMPA segons les informacions facilitades per les diferents comissions.
h)
Representant al Consell Escolar:
- Participa a les reunions del Consell Escolar com a veu de l’AMPA.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada